Baza wiedzy

Formy i metody promocji firmy

Jest wiele sposobów na nowoczesną i skuteczną reklamę firmy. Można założyć stronę internetową i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Można ich również przyciągnąć dzięki reklamie zewnętrznej, która jest niezwykle efektywna, jeśli jest dobrze zorganizowana i odpowiednio przygotowana.

Wystawienie na widok publiczny banneru czy billboardu jest często skomplikowaną operacją, którą przygotowuje się bardzo długo. W cały proces angażuje się często cały sztab specjalistów: grafików, fotografów, informatyków, specjalistów od reklamy, copywriterów, którzy wymyślają hasło reklamowe. Taki billboard powinien być również umieszczony w odpowiednim miejscu. Wtedy z pewnością okaże się skuteczny. Coraz więcej osób ufa również modnym gadżetom reklamowym.

Więcej…

   

Promocja - forma wypowiedzi marketingowej

Promocja - reklamaPromocja - forma wypowiedzi marketingowej

By firma odniosła sukces rynkowy musi przygotować bardzo dobry produkt, wyposażyć go w konkurencyjna cenę i umieścić w odpowiednim kanale sprzedaży. Dalszą czynnością jest opowiedzenie o produkcie nabywcom, idealnym instrumentem marketingowym, za pomocą którego przedsiębiorstwo nawiąże kontakt ze swoimi klientami będzie promocja.

Więcej…

   

Ograniczenia społeczno-kulturowe w reklamie

Ograniczenia społeczno-kulturowe w reklamieReklama - ograniczenia społeczno-kulturowe

Aby skłonić do zakupu lub do skorzystania z promowanej usługi reklama wykorzystuje liczne środki. Choć twórcy reklam mogą korzystać z szerokiego asortymentu wszelakich narzędzi, muszą liczyć się z licznymi ograniczeniami.

Wbrew powszechnemu przekonaniu w reklamie nie wszystkie środki są dozwolone, zaś jej twórcy są ograniczani z jednej strony przez obowiązujące przepisy prawne, z drugiej - przez normy społeczne oraz kulturowe.

Więcej…

   

Więcej artykułów…