Baza wiedzy

Promocja sprzedaży

Promocja sprzedażyPromocja sprzedaży bywa nazywana promocją dodatkową lub uzupełniającą. Często łączone są w niej te wszystkie elementy, które nie mieszczą się w innych kategoriach i które ciężko jest zaszufladkować.

Wszystko to sprawia, że na promocję sprzedaży składa się wiele działań oraz środków stosowanych przez przedsiębiorstwo w celu zwiększenia sprzedaży danego produktu poprzez podkreślenie jego wyjątkowej atrakcyjności oraz dodania do niego wszystkich tych czynników, które dla klientów mogą stać się dodatkową zachętą do dokonania określonego zakupu.

Więcej…

   

Public relations, czyli propaganda marketingowa

Public RelationsPropaganda marketingowa, czyli public relations to potężna siła. Dobrze wykorzystana może w znacznym stopniu ułatwić realizację wyznaczonych celów i doprowadzić do osiągnięcia wymarzonych sukcesów.

Propaganda jest chętnie stosowana w polityce i z nią też najczęściej się kojarzy. Chętnie korzysta z niej również współczesny marketing, zaś wielu przedsiębiorców doskonale wie, iż pozytywny wizerunek firmy w oczach społeczeństwa może przełożyć się na rynkowy sukces.

Więcej…

   

Lokowanie produktu

Lokowanie produktuNa początku emisji znanych seriali w ostatnim czasie zaczęła pojawiać się informacja "audycja zawiera lokowanie produktu".

Czym jest lokowanie produktu i dlaczego zostało wprowadzone?

Lokowanie produktu, to nic innego jak ukryta reklama. Widz oglądający dany serial często nie zwraca uwagi na informację. Słowo lokowanie produktu oznacza w tym przypadku umieszczenie produktu w centralnym punkcie ujęcia kamery, w określonym momencie.

Więcej…