Były blogi, czas na vlogi - o promocji firmy na YouTube

VblogiWizualizacja treści to dzisiaj podstawa skutecznego e-marketingu. Jednym z najważniejszych i najciekawszych przejawów tego trendu jest serwis YouTube. Jak efektywnie promować swoją firmę w tym medium? Na co zwrócić szczególną uwagę? Zadbaj o szatę graficzną kanału Masz tylko jedną okazję, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Zasadę tę można zastosować także do Internetu.

Youtube nie stanowi tutaj wyjątku, dlatego już na samym początku musisz zadbać o zgodność wszystkich elementów graficznych kanału z systemem identyfikacji wizualnej Twojej firmy i jej przesłaniem. Brak spójnej kolorystyki czy przypadkowość w doborze krojów czcionek zniechęcają wyczulonych na wizualne bodźce odbiorców. Nieprzemyślany wygląd kanału sugeruje, że jego administrator nie ma pojęcia, co i do kogo komunikuje. Aby uniknąć stresujących problemów technicznych, warto też dostosować format grafiki do wymagań serwisu.

Adres kanału musi być chwytliwy Aby zwiększyć szansę dostrzeżenia Twojego kanału w sieci, postaraj się jak najszybciej uzyskać dla niego niestandardowy adres url (przykładowy wzór - youtube. com/moja firma). Co najmniej setka subskrybentów, posiadanie ikony i grafiki kanału oraz 30 dni aktywności na YouTube - to podstawowe wymagania, które powinieneś spełnić w tej kwestii. Gdy tylko to się stanie, odpowiednia informacja wyświetli się w zaawansowanych ustawieniach Twojego konta. W ten sposób zamiast zwykłego i przypadkowego ciągu znaków otrzymujesz chwytliwy przekaz, z wbudowaną automatycznie nazwą Twojej marki. Regularnie publikuj treści

Skuteczna promocja na Youtube wymaga regularności. Tylko systematyczne powiększanie bazy dostępnych materiałów video pozwoli Ci przebić się przez szum informacyjny wynikający z olbrzymiej ilości konkurencyjnych filmów w wyszukiwarce. W przypadku kanałów YouTube obowiązują podobne reguły jak w odniesieniu do stron www czy blogów - sporadyczne aktualizacje powodują stopniowe znikanie Twoich treści z wysokich pozycji w Google. Odbiorca - niewyczerpane źródło informacji Serwis YouTube to medium społecznościowe.

Dlatego oprócz przygotowania atrakcyjnych treści video, powinieneś włożyć wiele wysiłku w zarządzanie interakcjami na Twoim kanale. Jakie korzyści zyskujesz, tworząc własną społeczność marki? Przede wszystkim możesz lepiej dopasować swój przekaz do grupy docelowej. Śledząc pojawiające się komentarze, wiesz, co w danym momencie naprawdę interesuje Twoich odbiorców. Ponadto zaufani użytkownicy to najlepsi i najwierniejsi ambasadorzy marki. Poprzez ich działania, takie jak zamieszczanie pozytywnych opinii czy obrona marki w dyskusjach, firma można w znaczący sposób umocnić swój pozytywny wizerunek w sieci.

    Adresaci portali internetowych

    Jest wiele portali adresowanych do wąskiego grona odbiorców. Nie należą do nich jednak ogólne serwisy, na których znajdziemy praktycznie wszystko. Za przykład takich w

    Internet w biznesie

    Internet w biznesieInternet w biurze, biznesie jest dziś niemal wymogiem, a nie postulatem, który ma przyczynić się do rozwoju firmy. Czy nowa działaln

    Sieć - sfera bardziej prywatna czy publiczna?

    SiećInformatyka to dziedzina, która zyskała w XX i XXI wieku ogromny rozgłos. Stało się tak szczególnie za sprawą internetu. Sieć połączyła ze sobą szerzę ludzi. Ułat

    Sprzedaż internetowa

    Sprzedaż internetowaTechnologia na przestrzeni ostatnich dekad odgrywa coraz większą rolę. Wynalazkiem, który zdecydowanie najbardziej zmienił nasze ż