Case study

Telebimy - rodzaje, funkcje, zalety

TelebimyProdukcja tak zwanych dużych ekranów cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Zapotrzebowanie na nie zgłaszają przedstawiciele różnych gałęzi gospodarki, zarówno właściciele przedsiębiorstw produkcyjnych, jak i firm usługowych myślą przy tym nie tylko o tablicach LED, ale i o telebimach.

Więcej…

   

Surogaty reklamy

Surogaty reklamyTradycyjna reklama oraz związane z nią instrumenty nie są jedynymi formami oddziaływania na konsumentów.

Często wykorzystywane są również tzw. surogaty reklamy, czyli przeróżne instrumenty oraz formy organizacyjne, które pierwotnie miały pełnić zupełnie inne funkcje rynkowe. Surogaty reklamy to dla firm bardziej ekonomiczne rozwiązanie niż tradycyjna reklama, związana zazwyczaj z poważnymi kosztami. Ci, którzy mają taką możliwość, coraz chętniej zastępują tradycyjne kampanie reklamowe właśnie surogatami. Można je znaleźć niemal wszędzie: w cechach samego produktu wprowadzanego na rynek, w satysfakcji konsumenta lub w atrybutach marki.

Więcej…

   

Reklama podprogowa

Reklama, której nie widzimy, a która oddziałuje na nasze zachowanie. Taki rodzaj reklamy nazywa się reklamą podprogową. Komunikaty reklamowe bazują tu na zjawisku, jakim jest spostrzeganie podprogowe. Chodzi o to, że nie wszystkie informacje jakie odbiera nasz mózg są przez nas uświadamiane.

Uświadamiamy sobie jedynie te informacje, czyli te bodźce, które trwają na tyle długo, że zdążymy odebrać je za pomocą zmysłów, a więc usłyszeć, zobaczyć lub poczuć.

Więcej…