Case study

O zakupach grupowych

Zakupy grupowe - onlineO zakupach grupowych

Bez wychodzenia z domu, bez ścisku i tłoku, zbędnego amoku. Tak mniej więcej brzmią reklamy, zachwalające zalety kupowania rozmaitych produktów, za pośrednictwem serwisów internetowych. I choć często reklama mydli nam oczy, podkolorywując to, co w rzeczywistości, po dokonaniu już zakupu, okazuje się szare, a niejednokrotnie i bure.

Więcej…

   

Co wpływa na rosnącą popularność telebimów?

Telebimy

Produkcja tak zwanych dużych ekranów cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Zapotrzebowanie na nie zgłaszają przedstawiciele różnych gałęzi gospodarki, zarówno właściciele przedsiębiorstw produkcyjnych, jak i firm usługowych myślą przy tym nie tylko o tablicach LED, ale i o telebimach.

Więcej…

   

Surogaty reklamy

Surogaty reklamyTradycyjna reklama oraz związane z nią instrumenty nie są jedynymi formami oddziaływania na konsumentów.

Często wykorzystywane są również tzw. surogaty reklamy, czyli przeróżne instrumenty oraz formy organizacyjne, które pierwotnie miały pełnić zupełnie inne funkcje rynkowe. Surogaty reklamy to dla firm bardziej ekonomiczne rozwiązanie niż tradycyjna reklama, związana zazwyczaj z poważnymi kosztami. Ci, którzy mają taką możliwość, coraz chętniej zastępują tradycyjne kampanie reklamowe właśnie surogatami. Można je znaleźć niemal wszędzie: w cechach samego produktu wprowadzanego na rynek, w satysfakcji konsumenta lub w atrybutach marki. Surogatem może być również opakowanie produktu oraz postać sprzedawcy.

Więcej…