Firmowa strona www - jakie podstrony warto założyć?

Dobrze zaprojektowana i pełna przydatnych informacji strona www to bezcenne wsparcie dla każdego przedsiębiorcy. Skuteczna promocja w internecie wymaga zatroszczenia się o taką wizytówkę, gdyż dobra strona internetowa to wyjątkowy skarb i wspaniała reklama. Jaki układ strony jest zalecany?

O jakich podstronach powinien pomyśleć każdy przedsiębiorca, któremu strona www ma przynieść popularność w sieci i zapewnić uznanie w oczach potencjalnych klientów?

Strona internetowa to przede wszystkim strona główna. To ona przyciąga uwagę, zatem traktowanie jej jako priorytetu nie powinno dziwić. Jakie informacje powinno zobaczyć potencjalni klienci, którzy trafią na stronę główną? Strona główna powinna zawierać takie informacje, jak nazwa firmy i jej krótki opis. Zasięg działania, godziny pracy oraz treść, która zachęci do lepszego zapoznania się z oferta firmy - oto informacje najważniejsze w przypadku strony głównej. Równie ważne są podstrony. Każda z nich ma swą rolę, każda z nich powinna się zatem koncentrować na swej misji.

Podstrona "kontakt" ma pomagać - jak sama nazwa wskazuje - w nawiązaniu kontaktu pomiędzy przedsiębiorcą o potencjalnym klientem. By tak się stało, należy umieścić tu dane kontaktowe firmy (łącznie z numerem telefonu i adresem mailowym) oraz formularz mailowy. W nawiązywaniu kontaktu z klientami może tez pomóc podstrona skupiająca się na dokładnym przedstawieniu lokalizacji firmy.

Szczegółowy opis dojazdu do firmy, mapka - oto kolejne elementy, dzięki którym firmowa strona internetowa stanie się cennym narzędziem. Dobra strona WWW musi też posiadać podstronę poświęconą usługom. Tu należy skupić się na przedstawieniu swych usług lub produktów w taki sposób, by klienci wiedzieli, na jakie korzyści mogą liczyć. Rzetelna informacja oraz zachęta - taką właśnie rolę powinna spełniać ta podstrona. Przedsiębiorcy, którzy chcą budować pozytywny wizerunek swej firmy w sieci, mogą wzbogacić swą stronę o kilka dodatkowych podstron. Wiele stron WWW posiada podstronę, która skupia się na przedstawianiu najważniejszych informacji o firmie. Dobrym rozwiązaniem jest też stworzenie podstrony, na której klienci będą mogli umieszczać swe opinie na temat przedsiębiorstwa i oceniać jego usługi.



Zobacz podobne:
Etapy tworzenia strony internetowej

Tworzenie stron internetowychTworzenie strony internetowej to proces, który przebiega w kilku etapach. Pierwszy z nich to przygotowanie projektu takiej

Projektowanie strony WWW

Powstanie strony internetowej to proces, dzielący się na kilka etapów. Przede wszystkim należy zauważyć różnicę jaką nios

Etapy tworzenia strony internetowej

grafika 81Tworzenie strony internetowej obejmuje kilka ważnych etapów. Pierwszy z nich to oczywiście pomysł na stro

Projekt strony internetowej

Od czego zaczynamy projektować stronę internetową? Oczywiście najpierw musimy znać jej tematykę. Jeśli jest to strona związana z jedzeniem, lepiej pomyśleć o jakiś cie