Formy reklamy w sieci

Jak powszechnie wiadomo, reklama w sieci to obecnie najlepsze źródło pozyskiwania klientów na nasze towary i usługi. Jednak reklama reklamie nie równa. A to dlatego, że biorąc pod uwagę możliwości sieci, mym wiele form promocji internetowej.

Zacznę może od najprostszej formy reklamy w Internecie, czyli bannerów. Pełnią one rolę podobną do ulicznych bilboardów, jednak są dużo skuteczniejsze. Pewnie dlatego, że przyjmują formę animowaną oraz nachalnie wciskają się pod kursor myszki. Nie mniej jednak, najważniejsza jest pozycja w wyszukiwarce, dlatego odpowiednie działania SEO i SEM są obowiązkiem posiadacza każdej komercyjnej strony. Doskonale wiadomo, że jeżeli nie jesteś w czołówce wyników wyszukiwania, to możesz pożegnać się z wysokimi przychodami.

Są również takie branże, gdzie ważniejsze o cichych działań, jest budowa bogatego contentu na stronie internetowej. Jeżeli w naszej witrynie znajdują się treści, które ludzie chcą oglądać, słuchać i czytać, to jesteśmy na dobrej drodze do sukcesu. To oczywiście nie wszystkie formy reklamy internetowej. Dochodzi do tego marketing szeptany, buzz marketing, różne formy mailingu i wiele podobnych działań. Ocenę ich skuteczności zostawiam do indywidualnego rozważenia.



Zobacz podobne:
Nowoczesny content marketing

Content marketingContent marketing koncentruje się na klientach, poszukujących danej tematyki w Internecie. Badania wskazują, że zdecydowana większość

Strategia reklamy internetowej

strategia reklamy internetowejCoraz częściej spotykanym narzędziem marketingowym staje się reklama internetowa. Choć obowiązują tu zasady typowe

Marketing sklepu internetowego

marketing sklepu internetowegoSposób podejmowania decyzji zakupowych w ostatnich latach zdecydowanie się zmienił. Zamiast ufać re

Reklama internetowa - reguły i zasady

reklama w internecieInternet stworzył swój własny zbiór reguł i zasad dotyczących strategii reklamy. Poznanie ich nie musi przyczynić się do urzeczywis