Identyfikacja wizualna

Pieczątki firmowe

Każda firma, aby być kojarzona i dobrze rozpoznawalna na rynku, musi posiadać jakieś swoje cechy charakterystyczne. Należą do nich: nazwa, logo i charakterystyczna pieczątka.

Dwa pierwsze punkty należy zaplanować już na samym wstępie, przed rozpoczęciem działalności. To one właśnie całkowicie określają daną firmę, są tym, co rzuca się w oko w pierwszej kolejności.

Więcej…

   

Wizerunek firmy - identyfikacja wizualna

Nowoczesna identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem w procesie promowania firm jak i kreowania ich nowoczesnego oraz profesjonalnego wizerunku na rynku jak i w oczach klientów.

Identyfikacja wizualna jest to proces i działania, na które składają się wszystkie te symbole, jakimi kojarzy się firma oraz ich odpowiednie wykorzystywanie. Taka identyfikacja ma na celu wytworzenie spójnego obrazu firmy w oczach jej odbiorców dzięki zespoleniu jej cech. Ma to także za zadanie wyróżnienie przedsiębiorstwa spośród konkurencyjnych firm.

Więcej…

   

Logo, slogan i nazwa firmy

Loga firmTworzenie nowej marki czy produktu, wymaga stworzenia jego wizerunku zarówno na rynku jak i w sieci, co jest dzisiaj absolutną koniecznością.

Wiele osób zastanawia się jednak, jak wymyślić dobre logo, czyli znak firmowy, slogan, będący chwytliwym hasłem oraz oczywiście nazwę linii produktów czy tego konkretnego artykułu. Nazwa firmy powinna być ciekawa, ale jednocześnie łatwa do zapamiętania, pozwalająca na wytworzenie w głowie i umyśle klienta obrazu firmy i produktu. Nazwa nie powinna się źle i negatywnie kojarzyć.

Więcej…