Logo, slogan i nazwa firmy

Loga firmTworzenie nowej marki czy produktu, wymaga stworzenia jego wizerunku zarówno na rynku jak i w sieci, co jest dzisiaj absolutną koniecznością.

Wiele osób zastanawia się jednak, jak wymyślić dobre logo, czyli znak firmowy, slogan, będący chwytliwym hasłem oraz oczywiście nazwę linii produktów czy tego konkretnego artykułu. Nazwa firmy powinna być ciekawa, ale jednocześnie łatwa do zapamiętania, pozwalająca na wytworzenie w głowie i umyśle klienta obrazu firmy i produktu. Nazwa nie powinna się źle i negatywnie kojarzyć.

Absolutnie zakazane są wszelkie treści seksualne, rasistowskie czy obrażające jakąś grupę ludzi albo konkretnego człowieka. Nazwa produktu powinna być dopasowana do konkretnego artykułu, idealnie sprawdzi się również chwytliwa gra głosek, skojarzenia słowne i tym podobne. Niezmienne zasady obowiązują w przypadku wymyślania hasła reklamowego. Slogan musi być chwytliwy, ciekawy, powinien łatwo zapadać w pamięć. Slogan może być inspirowany jakimś znanym aforyzmem, cytatem czy fragmentem piosenki. Można również wykorzystać znaną i lubianą melodię, z tekstem dopasowanym do potrzeb reklamy danego produktu.

Z kolei logo firmy to jej znak i wizytówka, musi być więc interesujące i łatwo zapadające w pamięć. Logo może składać się z obrazka, schematu lub napisu wzbogaconego elementem graficznym, dzięki temu logo będzie bardziej kompletne. Przygotowywaniem projektu logo jak i wymyślaniem nazwy firmy czy sloganu reklamowego zajmują się profesjonaliści.

Agencje reklamowe podejmują się przygotowywania nowoczesnych kampanii reklamowych, które obejmują wymyślenie nazwy firmy, linii produktów czy kontentego artykułu, ale również sloganu reklamowego i logo. Wiele agencji reklamowych zajmuje się również projektowaniem etykietek i opakowań dla nowych produktów. Wiele firm polega na doświadczeniu i kreatywności firm, zajmujących się przygotowywaniem ciekawych kampanii reklamowych. Efektem jest interesujący pomysł, który na pewno wyróżni tą reklamę i cały produkt spośród konkurencji.

    Pieczątki firmowe

    Każda firma, aby być kojarzona i dobrze rozpoznawalna na rynku, musi posiadać jakieś swoje cechy charakterystyczne. Należą do nich: nazwa, logo i charakterystyczna pie

    Wizerunek firmy - identyfikacja wizualna

    Nowoczesna identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem w procesie promowania firm jak i kreowania ich nowoczesnego oraz profesjonalnego wizerunku na rynku jak i

    Prezentacja firmy

    Prezentacja firmyReklama to najważniejsza z istniejących na rynku form prezentacji firmy. Chcąc polecić swoje pr

    Identyfikacja wizualna

    Aby firma działała efektywnie i przynosiła zyski, ważnych jest kilka kwestii. Są to: spójny i pozytywny obraz przedsiębiorstwa w oczach klientów, dobra pozycja na rynku jak i