Nowoczesny content marketing

Content marketingContent marketing koncentruje się na klientach, poszukujących danej tematyki w Internecie. Badania wskazują, że zdecydowana większość kupujących poszukuje informacji o danym produkcie czy usłudze w sieci.

Content marketing nie generuje następnych już coraz gorzej postrzeganych opisów produktów czy gazetek reklamowych. Wręcz przeciwnie - tworzy tak dobre treści, że przyciągają one internautów i budują relacje z określoną marką i co najważniejsze relacje długoterminowe.

To już nie zwykła krótka kampania reklamowa to długoterminowa inwestycja.

Content marketing dociera do potencjalnych klientów przez jakościowe treści na stronach, portalach czy poczytnych blogach internetowych. Mogą to być tematyczne artykuły, webinaria, e-booki czy nawet ciekawe formy graficzne.

Ich najważniejszym celem jest dostarczenie użytkownikowi Internetu jakościowych, wiarygodnych i przede wszystkim pożądanych przez niego informacji - oczywiście z danej interesującej go branży.

Wielowymiarowe korzyści

Jest to działanie przynoszące korzyść zarówno firmie promującej się w ten sposób poprzez np. wzmocnienie danej marki jak i użytkownikowi Internetu - czyli docelowo potencjalnemu klientowi.

Korzyści odnosi także wydawca - właściciel danej strony internetowej, który po pierwsze otrzymuje do publikacji wartościowy, profesjonalny materiał, a po drugie może osiągnąć z tytułu publikacji dodatkowy dochód.

Platforma NextContent

Liderem w naszym kraju zajmującym się content marketingiem jest platforma NextContent.pl, która łączy w sieć reklamodawców i wydawców. To połączenie odbywa się na jeden z dwóch sposobów:

- wydawca może zgłosić się do projektu danego reklamodawcy lub też

- reklamodawca może wyszukać interesującego go wydawcę.

Autorem treści może być zarówno wydawca jak i reklamodawca, można je zlecić również specjalistom z platformy NextContent.

  • Network marketing
  • Marketing handlowy


Zobacz podobne:
Bannery reklamowe na stronie internetowej

Bannery reklamoweBannery reklamowe są formą reklamy zewnętrznej, umieszcza się je na budynkach czy innych płaskich powierzchniach. Profesjonalne bannery w

Promocja w sieci

Marketing w sieciWłaściciele firm i osoby prowadzące działalność gospodarczą często zastanawiają się: jak skutecznie i niedrogo się wypromować? Jest na to

E-marketing

Marketing w sieciE-marketing powstał niedawno i wraz z rozwojem Internetu i elektronicznego handlu i innych rzeczy związanych z Internetem, jest to metod

Programy partnerskie to głównie reklamy

ReklamaOsoby posiadające strony internetowe są zainteresowane, aby na nich zarabiać. Nie ma w tym nic dziwnego. Jednak wiele opcji to umieszczanie kolejn