O reklamie

Reklama banerowa

grafikaBanery są obecnie jednymi z najpopularniejszych i najprostszych metod na reklamowanie siebie w sieci.

Polegają one głównie na wymianie między serwisami banerami, lub za odpowiednią opłatą wstawienie banera innego serwisu na naszą stronę. Jest to sposób bardzo przyjemny ponieważ nie jest on irytujący dla użytkowników różnego rodzaju serwisów, ale przyciąga zwykle swoim wyglądem uwagę.

Więcej…

   

Udział sportowców w reklamie

Spora liczba sportowców bardzo chętnie bierze udział w różnego rodzaju reklamach, a to głównie ze względu na to, że można zyskać na tym szacunek wśród społeczeństwa oraz sławę wśród różnych ludzi. Nie da się ukryć tego, że występ w reklamie może nam oczywiście przynieść także wiele pieniędzy, w zależności jednak od tego jaką konkretnie umowę reklamową podpiszemy.

Musimy wiedzieć jednak o tym, że coraz większa liczba sportowców chętnie decyduje się na udział w reklamie, ponieważ można się wtedy wypromować i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, czy też nawet pomóc jakiejś zaprzyjaźnionej firmie sportowej promując ich produkt swoją twarzą, i tym podobne.

Więcej…

   

Proces badania skuteczności reklamy

Proces badania skuteczności reklamy rozpoczyna się dużo wcześniej, niż dana reklama pojawi się w mediach masowych. Badanie skuteczności reklamy musi być zaplanowane z góry, już w momencie tworzenia planu kampanii reklamowej.

Ważne jest ustalenie już na samym początku celów reklamy i jeżeli tylko jest to możliwe - stawianych wyłącznie przed reklamą, jeżeli bowiem dwa lub więcej instrumentów marketingowych odgrywa podobną rolę to oddzielenie ich wpływu na badane zjawisko staje się niemalże niemożliwe.

Więcej…