O reklamie

Reklama wszechobecna

ReklamaCzy ktoś z nas wyobraża sobie w ogóle jeszcze życie bez reklamy?

Bez tych wszystkich kolorowych ulotek, wręczanych nam na dworcach czy przejściach dla pieszych. Nasze życie bez krótkich spotów między audycjami telewizyjnymi nie byłoby już chyba takie samo. Reklama to potężne narzędzie marketingowe i prężnie rozwijająca się gałąź usługowa. W reklamie zatrudnione są tysiące osób: grafików, reżyserów, pisarzy, aktorów, psychologów, speców od marketingu.

Więcej…

   

Sztuka promocji i PR w turystyce

PR w turystyceSam fakt tego iż dany region miasto czy obszar jest ciekawy turystycznie z racji posiadanych cech nie znaczy że stanie się znany lubiany czy też będzie zamieszczany we wszystkich rankingach miejsc typu "must see".

Więcej…

   

Kreatywne aspekty reklamy w mediach drukowanych

Kreatywne aspekty reklamy w mediach drukowanychW mediach drukowanych spotyka się zarówno reklamę poszukiwaną, jak i nieposzukiwaną.

Reklama poszukiwana to taka, której konsument aktywnie poszukuje w początkowej fazie podejmowania decyzji zakupu, tzn. w fazie gromadzenia informacji o produkcie. Reklamą poszukiwaną są ogłoszenia o małej liczbie modułów, np. reklamy w ramce.

Reklama nieposzukiwana w zasadzie nie interesuje konsumenta, ale może pobudzić potrzebę lub zainteresować go po jakimś czasie. Do tej kategorii należą reklamy całostronicowe.

Więcej…