Pachnące reklamy

Od dawna, praktycznie odkąd zaczęto emitować najpierw na kranach kinowych, następnie w telewizji, zaczęto się głowić jak uatrakcyjnić przekaz reklamowy. Można to było jak dotąd zrobić, jedynie za pomocą obrazu i dźwięku.

Tymczasem w Japonii w roku obecnym opatentowano wynalazek do emisji zapachów poprzez fale eteru. Wynalazek ów zasadza się o działanie drukarki, z tą różnicą że w cartridgach zamiast atramentu - znajdują się próbki zapachowe.

Wynalazek ów powstał przede wszystkim z myślą o rynku reklam, gdzie można kusić klientów również za pomocą zapachów. Rzecz w tym że z technicznego punktu widzenia, zapachy nadal nie mogą się mieszać w jednym cartridgu, ale musi być ich przynajmniej kilka osobno, inaczej może powstać cuchnąca breja, zamiast perfum renomowanych, czy zapachu świątecznej choinki. Swoją droga, czy na przykład w Polsce klienci zechcieli by zapłacić dodatkowe pieniądze na zakupienie cartridgów? Niestety, bowiem koszt owych dozowników zapachów jest spory. W dalekiej przeszłości jak wiemy, nie można było za bardzo produkować proszków do prania, gdyż ludzie wtedy nie mogli zaprezentować nam różnicy po użyciu danego przedmiotu.

Tak czy inaczej mieli oni sposoby na reklamę i po prostu zachęcali nas do tego kupna przez wymieniane wszelkich cech i plusów danego towaru. Jak wiemy, informacje te były również sfałszowane, jednak trzeba przyznać, że są one fałszowane do dziś. Technologia jednak rozwinęła się nie do poznania i jak wiemy, powstały nowe telewizory, które to podczas oglądania zarówno seriali jak i reklam wytwarzają woń. Dla wielu ludzi jest to obce, gdyż spotykamy się z takim wynalazkiem pierwszy raz, dlatego też potrzebujemy do tego zaufania, które to nie łatwo mają sobie wyrobić dane produkty. Dlatego też najlepszym sposobem na to jest ich reklamowanie w telewizji. Ten sposób pomaga i pozwala na wiele więcej. Dlatego też czasami lepiej jest się namówić na nowy wynalazek, jednak należy pamiętać o tym, by mieć do tego umiar i dystans.



Zobacz podobne:
Reklama wszechobecna

ReklamaCzy ktoś z nas wyobraża sobie w ogóle jeszcze życie bez reklamy? Bez tych wszystkich kolorowych ulotek, wręczanych nam na dworcac

Czy warto inwestować w bannery reklamowe?

Bannery reklamoweSkuteczna reklama nie może dziś pomijać tak ważnego źródła informacji, jakim jest Internet.

Sztuka promocji i PR w turystyce

PR w turystyceSam fakt tego iż dany region miasto czy obszar jest ciekawy turystycznie z racji posiadanych cech nie znaczy że stanie się znany lubiany czy t

Jak reklamować firmę?

Reklamowanie firmyJest wiele sposobów na ciekawe i skuteczne reklamowanie swojej firmy. Świetnie sprawdza się reklama zewnętrzna. Jej tradycyjne formy obej