Problemy e-reklamy

E-reklamaBadania przeprowadzane niedawno pokazały, że reklama w internecie ma przed sobą nowe problemy, które stanowią poważne zagrożenie dla efektywności pełnionych przez nią zadań.

Internauci po kilku latach doświadczeń z e-marketingiem są nieraz nastawieni z góry negatywnie na treści reklamy internetowej. Osoby te zaznaczają, że nie mają pewności gdzie zostaną skierowani po kliknięciu odnośnika reklamy i czy owe kliknięcie nie jest niebezpieczne dla naszych danych.

Reklamy zdominowały internet od deski do deski i w ciągu swojej kariery służyły różnym celom. Nie ma się czemu dziwić, że internauci podchodzą do nich z ograniczonym zaufaniem i rezerwą. Marketing internetowy stara się walczyć o zaufanie konsumenta, aby reaktywizować efektywność działania reklamy. Twórcy reklamy chcą tworzyć reklamę bardziej przejrzystą, nie tak natrętną jak to często ma miejsce – po prostu bardziej przyjemną w odbiorze.

Należy również postarać się o to, aby konsument nie czuł, że do kontaktu z reklamą jest zmuszany, co niestety stanowi największy problem e-marketingu.



Zobacz podobne:
Bannery reklamowe na stronie internetowej

Bannery reklamoweBannery reklamowe są formą reklamy zewnętrznej, umieszcza się je na budynkach czy innych płaskich powierzchniach. Profesjonalne bannery w

Promocja w sieci

Marketing w sieciWłaściciele firm i osoby prowadzące działalność gospodarczą często zastanawiają się: jak skutecznie i niedrogo się wypromować? Jest na to

E-marketing

Marketing w sieciE-marketing powstał niedawno i wraz z rozwojem Internetu i elektronicznego handlu i innych rzeczy związanych z Internetem, jest to metod

Programy partnerskie to głównie reklamy

ReklamaOsoby posiadające strony internetowe są zainteresowane, aby na nich zarabiać. Nie ma w tym nic dziwnego. Jednak wiele opcji to umieszczanie kolejn