Reklama banerowa

grafikaBanery są obecnie jednymi z najpopularniejszych i najprostszych metod na reklamowanie siebie w sieci.

Polegają one głównie na wymianie między serwisami banerami, lub za odpowiednią opłatą wstawienie banera innego serwisu na naszą stronę. Jest to sposób bardzo przyjemny ponieważ nie jest on irytujący dla użytkowników różnego rodzaju serwisów, ale przyciąga zwykle swoim wyglądem uwagę.

Jest to sposób niezwykle prosty, wystarczy zrobić odpowiednią grafikę i powiązać ją z linkiem do serwisu, zwykle banery można wstawiać na większość stron, co pomaga ludziom na odpowiednie i szybkie znalezienie baneru, który ich interesuje.

Patrząc na to, jak rozwój banerów pomaga w rozwoju internetu jest jednym z najlepszych powodów również do tego, że banery „napędzają” marketing, rozwija się dzięki temu reklama i ludzie częściej wchodzą na strony, które są właśnie reklamowane przez wszelkiego rodzaju banery, ponieważ jest to sposób o wiele mniej irytujący i bardziej praktyczny niż w przypadku zwykłych reklam, które często są po prostu denerwujące z wyskakiwaniem. Wszelkiego rodzaju banery pozwalają ludziom na wiele nowych możliwości reklamowania oraz daje to nam pewien nowy sposób na wypromowanie naszych produktów i usług.

Reklama dźwignią handlu. Trudno się z tym porzekadłem nie zgodzić, zwłaszcza gdy z handlem lub reklamą mieliśmy kiedykolwiek kontakt. Co więcej, reklama w sieci, to prawdopodobnie najbardziej dynamiczny rynek na świecie, w którym zasady i tendencje zmieniają się z dnia na dzień, wciąż poszukując nowych rozwiązań, pozwalających na jeszcze dynamiczniejsze kierowanie klientów na strony, których szukają.

Chcąc jak najlepiej rozreklamować produkt, dobrze przygotować strategię pozyskiwania klientów. Należy określić podaż i popyt. Mając duże szanse na dominację rynku, warto zadbać o konkretną reklamę, niekoniecznie drogą i masową, lecz przejrzystą i klarowną. W ten sposób uniknie się antyreklamy, która występuje przy nadmiarze starań o klienta.

Reklama w internecie, to świat paradoksów. Najskuteczniejsza reklama, to taka, która na reklamę nie wygląda. Dlatego właśnie reklama, taka jak banery, czy wyskakujące okienka, po prostu nie działa. Doskonale sprawdza się natomiast taka forma promocji, jak artykuł sponsorowany albo pozycjonowanie. Wyglądają one bowiem naturalnie i nie są nachalne.

Zwłaszcza pozycjonowanie doskonale działa, jako reklama. Widać tu bowiem pewien mechanizm, mówiący jak bardzo internauci ufają firmie Google. Pozycjonowanie jest więc uznawane za działanie naturalne i jest niezwykle skuteczne. Jeśli więc brakuje Ci klientów lub reklama jest gałęzią Twojej działalności, pozycjonowanie jest czymś, czym warto się zainteresować. Pozycjonowanie warte jest zainteresowania, zwłaszcza gdy samodzielnie zajmujesz się swoją witryną i chcesz znaleźć sobie nowe, dochodowe hobby.

Form reklamy w sieci jest wiele. Jedne mniej, inne bardziej skuteczne. Jednak wszystko jest zależne od tego, do kogo reklama ma trafiać. Statystyki nie kłamią i pokazują, że najwięcej klientów dają reklamy bannerowe. Decydując się na taki sposób reklamowania swoich towarów i usług, musimy wiedzieć, jakie rodzaje bannerów mamy do dyspozycji. A jest ich bardzo wiele. Większość z nich jest nam znana, gdyż wchodząc na jakąkolwiek stronę WWW, od razu rzucają się w oczy. Część z nich jest tak nachalna i denerwująca, że powodują efekt odwrotny od zamierzonego. Dlatego kampania tego typu musi być wyważona. A jakie rodzaje bannerów możemy wykorzystać? Najbezpieczniej wybierać banner tradycyjny. To taki zwykły box, w którym wyświetla się animacja. Zwykle znajduje się na boku lub u góry strony.

Nie jest zbyt krzykliwy, a klient klika w niego kiedy go zainteresuje. Innym rodzajem bannera jest pop-up, czyli wyskakujące okienka. Zazwyczaj wyskakuje niespodziewanie, po wejściu na stronę. Jednak ich skuteczność jest ograniczana przez programy, które je skutecznie blokują. Coraz popularniejsze stają się tzw. expand bannery. Rozwijają się w momencie, kiedy najedziemy na nie kursorem. Nie przeszkadzają one użytkownikom, a czasami potrafią być bardzo skuteczne w swym działaniu.



Zobacz podobne:
Udział sportowców w reklamie

Spora liczba sportowców bardzo chętnie bierze udział w różnego rodzaju reklamach, a to głównie ze względu na to, że można zyskać na tym szacunek wśród społeczeństwa o

Proces badania skuteczności reklamy

Proces badania skuteczności reklamy rozpoczyna się dużo wcześniej, niż dana reklama pojawi się w mediach masowych. Badanie skuteczności reklamy musi być zaplanowane z

Teksty reklamowe

Pisanie tekstów reklamowych nie jest prostym zadaniem, lecz na całe szczęście istnieją na terenie naszego kraju osoby, które dobrze się na tym znają i nie mają problem

Reklama - wpływ na preferencje klientów

Dowiedziono naukowo że na odbiór społeczny produktów ma wiele czynników, w tym również rodzaj i charakter reklamy. Naukowcy potwierdzili że większość mieszkańców USA w