Reklama podprogowa

Reklama, której nie widzimy, a która oddziałuje na nasze zachowanie. Taki rodzaj reklamy nazywa się reklamą podprogową. Komunikaty reklamowe bazują tu na zjawisku, jakim jest spostrzeganie podprogowe. Chodzi o to, że nie wszystkie informacje jakie odbiera nasz mózg są przez nas uświadamiane.

Uświadamiamy sobie jedynie te informacje, czyli te bodźce, które trwają na tyle długo, że zdążymy odebrać je za pomocą zmysłów, a więc usłyszeć, zobaczyć lub poczuć.

Aby było to możliwe, bodźce oddziałujące na nasz mózg muszą działać odpowiednio długo. Tych, które działają za krótko, nie uświadamiamy sobie, nie oznacza to jednak, że bodźce te nie wpływają na nasze decyzje i poczynania.



Zobacz podobne:
O zakupach grupowych

Zakupy grupowe - onlineO zakupach grupowych Bez wychodzenia z domu, bez ścisku i tłoku, zbędnego

Co wpływa na rosnącą popularność telebimów?

Telebimy Produkcja tak zwanych dużych ekranów cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Zapotrzebowanie na

Surogaty reklamy

Surogaty reklamyTradycyjna reklama oraz związane z nią instrumenty nie są jedynymi formami oddziaływania na konsumentów.

Emocje i logiczne argumenty w reklamie

Reklama w swej treści i w swym przekazie opiera się zarówno na ludzkich emocjach, jak i na logicznych argumentach. Wiedza związana z umiejętnym zastosowaniem jednego, jak i dru