Reklama telewizyjna - krótkie filmy reklamowe

Reklama telewizyjnaReklama telewizyjna, to ta, którą wszyscy najbardziej znamy i na którą najbardziej narzekamy. W telewizji wyświetlane są krótkie filmy reklamowe, zwane spotami. Każdy z nich nie trwa dłużej niż pół minuty, ale kilkanaście takich filmów połączonych ze sobą w całość, trwa dużo dłużej, męczy i irytuje.

Reklamy telewizyjnej najbardziej nie lubimy za to, że przerywa nam oglądanie ulubionych programów publicystycznych, filmów, programów rozrywkowych, edukacyjnych, podróżniczych itp. Niestety reklam w telewizji jest coraz więcej.

Zdarza się, że w niedługim programie są dwie lub trzy przerwy na reklamy. Wszystkie telewizje, zarówno prywatne jak i publiczne, zasilają swoje konta pieniędzmi pochodzącymi z reklam. Za emitowanie ich płaci się w zależności od czasu ich emisji.

Najdroższy jest czas antenowy w godzinach wieczornych, kiedy oglądalność jest największa. Emisja reklam jest bardzo droga jeśli odbywa się bezpośrednio przed jakimiś ważnymi wydarzeniami medialnymi, takimi jak spotkania piłkarskie, ważne zawody sportowe, duże imprezy i inne. W Polsce obowiązuje nakaz poprzedzania bloków reklamowych planszą informującą o ich rozpoczęciu i zakończeniu. Reklama telewizyjna przedostała się także do internetu.



Zobacz podobne:
Reklama zapraszająca do życia

Reklama zapraszająca do życiaJak pięknie czujemy się kiedy widzimy nowo narodzone dziecko, nasze życie, nasze oczekiwania w tym momencie zmieniają się

Reklama a określenie rynku docelowego

Rynek docelowyJest jedną z tych kwestii, którą dokładnie należy rozważyć w trakcie planowania działalności reklamowej w przedsiębiorstwie. Określenie rynku

Reklama radiowa: wady i zalety

Reklama radiowaByć może reklama radiowa nie jest tak popularna, jak reklama telewizyjna, mimo to pomijać jej nie można. Komunikaty reklamowe w tym medium p