Reklama w Internecie

Nowoczesny content marketing

Content marketingContent marketing koncentruje się na klientach, poszukujących danej tematyki w Internecie. Badania wskazują, że zdecydowana większość kupujących poszukuje informacji o danym produkcie czy usłudze w sieci.

Content marketing nie generuje następnych już coraz gorzej postrzeganych opisów produktów czy gazetek reklamowych. Wręcz przeciwnie - tworzy tak dobre treści, że przyciągają one internautów i budują relacje z określoną marką i co najważniejsze relacje długoterminowe.

Więcej…

   

Strategia reklamy internetowej

strategia reklamy internetowejCoraz częściej spotykanym narzędziem marketingowym staje się reklama internetowa. Choć obowiązują tu zasady typowe dla reklam umieszczanych w innych środkach masowego przekazu, ma Internet swe własne, dodatkowe prawa. To do nich należy dopasować tradycyjną reklamę, która ma pojawić się w sieci i która kierowana jest do coraz szerszej grupy Internautów.

Więcej…

   

Marketing sklepu internetowego

marketing sklepu internetowegoSposób podejmowania decyzji zakupowych w ostatnich latach zdecydowanie się zmienił. Zamiast ufać reklamom w mediach szukamy opinii w internecie. Zamiast wybierać wyższe ceny w sklepach z obsługą decydujemy się na sklepy internetowe - które choć często bezosobowe, to pozwalają nam zaoszczędzić sporą ilość pieniędzy.

Jak więc w praktyce wygląda marketing takiego przedsiębiorstwa? Jak sklep internetowy może dotrzeć do swoich klientów?

Więcej…