Reklamy w Internecie

Kampanie reklamowe w InternecieInternet jest powszechnym źródłem pozyskiwania informacji. Nie chodzi tu jedynie o aktualne wiadomości z kraju i ze świata. Ludzie poszukują w sieci najróżniejszych informacji.

Na przykład gdy chcą wybrać się do restauracji, najpierw sprawdzają w sieci, który lokal ma najlepsze opinie wśród internautów bądź gdzie są najbardziej przystępne ceny.

Według danych około 50% polaków korzysta z Internetu, a przeciętny internauta spędza w sieci około 2,5 godziny dziennie. Właśnie dla tego sieć internetowa, jest jednym z najlepszych miejsc na umieszczenie swojej reklamy.

Drugą dużą zaletą reklamy w sieci jest jej cena. Porównując koszt kampanii reklamowej w Internecie i reklamy w radiu bądź telewizji, widać że przebicie jest ogromne, oczywiście na korzyść Internetu.

Jakie są najpopularniejsze metody promowania firmy w sieci?

Linki sponsorowane - kampanie AdWords

Reklama Adwords są to linki sponsorowane, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych, przy frazach nawiązujących do tematyki reklamowanej strony. Linki te mogą być wyświetlone po prawej stronie, obok normalnych wyników wyszukiwarki, bądź na pierwszych pozycjach z innymi stronami znalezionymi przez wyszukiwarkę, odróżnione specjalnym pomarańczowym tłem.
Jest to jeden z najszybszych sposobów, który pomaga dotrzeć do klientów

Pozycjonowanie stron internetowych

Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów. Głównym założeniem pozycjonowanie jest podniesienie pozycji danej strony w wyszukiwarce. Osiągnięcie zamierzonych efektów jest ciężkim i długotrwałym procesem. W sieci istnieje wiele firm, specjalizujących się w takich działaniach. Jednak niema się co łudzić, że można za małe pieniądze zaistnieć w Google, na popularnych frazach.

Największym plusem tej metody jest to, że na stronę docierają ludzie faktycznie zainteresowani jej tematyką.

Marketing szeptany

Jest to tak naprawdę zamieszczanie linków na forach internetowych, prowadzących do naszej strony. W tej metodzie najtrudniejsze jest stworzenie postu, w taki sposób aby nie został uznany za zwykły spam.

Tak naprawdę każda z tych metod ma swoje plusy i minusy. Jednak jeśli chcemy stworzyć naprawdę dobrą kampanię reklamową, która pomoże nam dotrzeć do dużego grona potencjalnych klientów, najlepiej będzie nie ograniczać się do jednej z metod, tylko wykorzystać je wszystkie naraz.

  • Reklama kontekstowa


Zobacz podobne:
Bannery reklamowe na stronie internetowej

Bannery reklamoweBannery reklamowe są formą reklamy zewnętrznej, umieszcza się je na budynkach czy innych płaskich powierzchniach. Profesjonalne bannery w

Promocja w sieci

Marketing w sieciWłaściciele firm i osoby prowadzące działalność gospodarczą często zastanawiają się: jak skutecznie i niedrogo się wypromować? Jest na to

E-marketing

Marketing w sieciE-marketing powstał niedawno i wraz z rozwojem Internetu i elektronicznego handlu i innych rzeczy związanych z Internetem, jest to metod

Programy partnerskie to głównie reklamy

ReklamaOsoby posiadające strony internetowe są zainteresowane, aby na nich zarabiać. Nie ma w tym nic dziwnego. Jednak wiele opcji to umieszczanie kolejn