Standardowa ulotka reklamowa

Standardowa ulotka reklamowa obecnie to chyba najbardziej uciążliwa forma reklamy. Wpychana nam na każdym kroku. Rozdawana na ulicach miast, wrzucana w wielkich ilościach do skrzynek pocztowych czy pod drzwi. Czy w dalszym ciągu spełnia swoją rolę? Czy przyciąga klientów?

Ulotki na polskim rynku pojawiły się dosyć dawno. Początkowo były czymś nowym, nie tak uciążliwym i faktycznie przyciągały uwagę czytających je. Obecnie wydają się być jedynie stosem makulatury, z powodu ich ilości. Większość osób wyrzuca je od razu do kosza bez wcześniejszego przejrzenia. Ulotki reklamowe wydawane są przede wszystkim przez supermarkety i sklepy spożywcze, w dalszej kolejności przez sklepy odzieżowe, kończąc na kredytach i pożyczkach.

Spowodowane jest to faktem kierowania ich do ogółu społeczeństwa bez kategoryzowania na poszczególne nisze. Ich zadaniem jest dotarcie do klienta i przedstawienie mu aktualnych promocji na dany produkt. Wydawane są regularnie wraz ze zmieniającymi się atrakcyjnymi cenami. Opłacalność papierowej formy reklamy słabnie. Kiedyś gdy ulotek było dużo mniej, spotykały się one z większym zainteresowaniem. Również roznoszenie ich wiązało się z mniejszym kosztem. Niegdyś zatrudniano osoby płacąc im od sztuki, teraz pracą tą zajmują się grupy osób, które oczekują większych stawek. W dalszym ciągu zysk z emisji ulotek widoczny jest w branży spożywczej.

Zakupy te robi każdy z nas, a ciągle rosnące ceny powodują, że coraz bardziej zwracamy na nią uwagę i porównujemy wśród kilku sklepów. Wśród ulotek reklamowych istnieją również te skierowane do niszowych klientów, to znaczy szkoły, restauracje czy na przykład pralnia. Decydują się oni nierzadko na dostarczanie swojej oferty ogółowi społeczeństwa. Jednak nie wydaje się być to słuszna metoda. Osoba nie zainteresowana daną usługą poczuje się zirytowana wpychaniem na siłę swoich produktów, co może przyczynić się do spadku renomy takiej firmy w oczach tych odbiorców. Warto inwestować w różnorakie formy reklamy. róbmy to jednak z głową. Przemyślmy wszystkie strategie dokładnie i wybierzmy te, które w naszej branży przyniosą największy zysk.



Zobacz podobne:
Reklama wszechobecna

ReklamaCzy ktoś z nas wyobraża sobie w ogóle jeszcze życie bez reklamy? Bez tych wszystkich kolorowych ulotek, wręczanych nam na dworcac

Czy warto inwestować w bannery reklamowe?

Bannery reklamoweSkuteczna reklama nie może dziś pomijać tak ważnego źródła informacji, jakim jest Internet.

Sztuka promocji i PR w turystyce

PR w turystyceSam fakt tego iż dany region miasto czy obszar jest ciekawy turystycznie z racji posiadanych cech nie znaczy że stanie się znany lubiany czy t

Jak reklamować firmę?

Reklamowanie firmyJest wiele sposobów na ciekawe i skuteczne reklamowanie swojej firmy. Świetnie sprawdza się reklama zewnętrzna. Jej tradycyjne formy obej